Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
99 epizod
99 epizod
V novi dan vabimo z glasbo. Izbiramo glasbeno literaturo od renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Kakšne so razlike in podobnosti francoske in angleške glasbe. Oba naroda družijo pestra zgodovina in razburkana meddržavna razmerja. Če je bila Francija stoletja tesno vpeta v tokove glasbenega razvoja in pogosto tudi pobudnica kompozicijskih sprememb, pa je njena otoška soseda bolj sledila glasbenim spremembam. Vseeno sta obe prispevali številne glasbene bisere, nekaterim pa bomo prisluhnili v današnji Glasbeni jutranjici. Predvajamo: Gabriel Fauré: Suita Peleas in Melisanda, op. 80 Ralph Vaughan Williams: Romanca za violino in orkester Škrjanček vzleta Claude Debussy: Preludij k favnovemu popoldnevu Max Richer: Prekomponirani Vivaldi
Kakšne so razlike in podobnosti francoske in angleške glasbe. Oba naroda družijo pestra zgodovina in razburkana meddržavna razmerja. Če je bila Francija stoletja tesno vpeta v tokove glasbenega razvoja in pogosto tudi pobudnica kompozicijskih sprememb, pa je njena otoška soseda bolj sledila glasbenim spremembam. Vseeno sta obe prispevali številne glasbene bisere, nekaterim pa bomo prisluhnili v današnji Glasbeni jutranjici. Predvajamo: Camille Saint-Saëns: Fantazija za violino in harfo, op. 124 Frederick Delius: Plesna rapsodijo za orkester št. 1
Kakšne so razlike in podobnosti francoske in angleške glasbe. Oba naroda družijo pestra zgodovina in razburkana meddržavna razmerja. Če je bila Francija stoletja tesno vpeta v tokove glasbenega razvoja in pogosto tudi pobudnica kompozicijskih sprememb, pa je njena otoška soseda bolj sledila glasbenim spremembam. Vseeno sta obe prispevali številne glasbene bisere, nekaterim pa bomo prisluhnili v današnji Glasbeni jutranjici. Predvajamo: Daniel Auber: Rondo za violončelo in orkester Georg Friedrich Händel: Koncert za harfo in orkester v B-duru, op. 4, št. 6 César Franck: Simfonična pesnitev Zakleti lovec Benjamin Britten: Simfonietta za komorni orkester op. 1
Tretji del Glasbene jutranjice bomo posvetili nekaterim najvidnejšim slovenskim skladateljem, ki so delovali v partizanih. To so Karol Pahor, Marjan Kozina, Radovan Gobec, Rado Simoniti, Pavel Šivic, Bojan Adamič in Janez Kuhar. Vsak od njih je med osvobodilnim gibanjem prispeval značilen opus, ki je krožil na mitingih in v partizanskih odredih, in mnoge njihove skladbe so dosegle veliko popularnost in so ponarodele.
Glasba, ki je nastala med narodnoosvobodilno vojno, je bila svojevrstna in je prvenstveno sledila praktični rabi ter revolucionarni ideologiji, domoljubju in propagandi.
Tokratna Glasbena jutranjica je prepletena s posebno vsebino, z dragocenimi arhivskimi posnetki, ki jih hranimo v bogatem arhivu Radiu Slovenija, in z glasbo, ki je nastala med narodnoosvobodilno vojno; med bojem proti okupatorju v gozdovih in na osvobojenem ozemlju, pa tudi po njej.
Na sporedu so: Romanca za oboo in klavir, op. 94/1 Roberta Schumanna, Ciprese – ljubezenske pesmi, izbor petih priredb za godalni kvartet Antonína Dvořáka, uvertura k operi Fidelio, op. 72 Ludwiga van Beethovna, Klavirski trio v H-duru, op. 8 Johannesa Brahmsa, Serenada za violino in orkester v D-duru, op. 69/1 Jeana Sibeliusa, Tri mladostne skladbe za klavir Manuela de Falle in Taras Bulba – simfonična rapsodija za orkester Leoša Janáčka.
Predstavljamo Ljubkovanje, valček za veliki orkester, op. 37 Rista Savina in Godalni kvartet št. 2 v A-duru vsestranskega slovenskega umetniškega ustvarjalca Saše Šantla.
Na sporedu so Skladbe za trio v B-duru Marina Maraisa, Koncert v D-duru, Seibel 226 Johanna Davida Heinichena, Sonata št. 6 v B-duru Lodovica Giustinija in Concerto grosso v D-duru, Ryom 562a Antonia Vivaldija.
Poslušamo Simfonični koncert za violončelo in orkester v e-molu, op. 125 Sergeja Prokofjeva (27. aprila je 134. obletnica skladateljevega rojstva ter 18. obletnica smrti violončelista Mstislava Rostropoviča, ki bo delo izvedel), Kvartet v Es-duru, št. 1, op. 7, poimenovan »April«, Johanna Schoberta, staro angleško balado Kralj Estmere za zbor in orkester Gustava Holsta ter Glasbeni utrinek v h-molu št. 5, op. 16 Sergeja Rahmaninova.
Poslušajmo Sinfonietto Leoša Janáčka, simfonične variacije Na vasi Petra Konjovića in Adagio iz Suite v starem slogu, op. 10 norveškega skladatelja Christiana Sindinga.
Poslušajmo Sinfonietto Leoša Janáčka, simfonične variacije Na vasi Petra Konjovića in Adagio iz Suite v starem slogu, op. 10 norveškega skladatelja Christiana Sindinga.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
V novi dan z glasbo Telemanna in Bacha v 1. delu, Lisla, Savina in Bizeta v 2. ter Joséja, Prokofjeva, Fauréja in Mahlerja v 3.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Na programu Ars vas v nov dan vedno povabimo z glasbo. Izbor glasbene literature od zgodnje renesanse do zmernih glasbenih tokov 20. stoletja pripravljajo uredniki in sodelavci uredništva za resno glasbo.
Neveljaven email naslov